onsdag, april 20, 2011

Afslapningstøjet...

Har I også det sådan, at nogle gang skal man bare i noget så afslapningstøj. Jeg kan godt lide at gå i mine hummel-bukser når jeg har fri eller lignende, men da min lillebror viste mig et billede af hans nyeste afslapningstøj, en slags trøje, blev jeg selv fascineret og ønsker mig derfor sådan en. Det er en onepiece, hvor man har et sæt tøj på.



Det er i hvert fald på min ønskeliste nu, og jeg ærgrer mig over at jeg først har fødselsdag igen om 10 måneder. Jeg ved dog ikke om det skal være i pink, men det skal være ensfarvet!
Pris for en er omkring 800 - 1100 kr., og det irriterer mig. Jeg har fundet ud af at man også kan købe den slags i Gina Tricot, men jeg foretrækker denne fra nettet, da det ser pænere ud.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg mener, Louise har været interesseret i dem før. Og så har Patrizia. Og hun fik dem nok billigere.

Christina sagde ...

Nå ja, så det engang på Patrizias blog så jeg skulle måske overveje at spørge hende.

L sagde ...

Du kan få en ligende som er billigere hos Gina Tricot hvis det skulle være noget :)