lørdag, april 02, 2011

Lørdag morgen

Har nydt at vågne op uden at skulle vækkes af vækkeuret for at nå et eller andet på Fyn/Jylland eller være udlands. Det er længe siden sidst jeg lå i min seng uden at skulle noget lørdag morgen, så derfor skal jeg absolut ingenting og bare stene. Ja, det er bare dejligt. Jeg overvejer om jeg skal tage et smut til tegnsprogshuset og overvære lidt af 1866s generalforsamling.

I aften er der fest og jeg glæder mig. Temaet bliver ´Sex and the City´, og jeg er selv en kæmpefan af serien, så det bliver ekstra spændende og se hvordan de andre klæder sig ud. Alle bliver helt sikkert lækre at se på.

Og så er jeg glad for at vi er ovre 1. april. Jeg er ikke meget for aprilsnar, selv om jeg naturligvis også synes at det kan være sjovt at tage gas på nogle folk og have det sjovt men i år havde jeg bare ikke lige humøret til det, og så prøvede Mette en edderdårlig joke på mig.

Ingen kommentarer: