lørdag, april 09, 2011

Kvalitetstid med sig selv...

Det er ikke tit, jeg er god til at være alene hjemme og nyder at nusse lidt rundt for mig selv. Gøre ting, der passer mig. Laver mad, som kun jeg kan lide. Roder lejligheden til. Gør lejligheden rent. Ser tv i flere timer i træk. Har tomme planer.

Men det er satsme dejligt, når det sker. I dag er jeg alene hjemme. Jeg har brugt det meste af eftermiddagen på at støvesuge og rydde op i lejligheden, så det ser præsentabelt ud, samt set en serie-boks, som jeg har købt for en tid siden. Jeg har købt noget lakse-torsk fars til i aften, og der er ingen som siger árghhhh´ til mig.

Jeg har endda husket at sende en udmeldelse til fodboldklubben, og skrevet en mail til min tidligere træner om udmeldelsen. Det føles godt. Træning & kampe hos FC Damsø ligger ikke hos højpriotering hos mig i øjeblikket, så det er dumt at forsat være medlem. Jeg nøjes med Døvania indtil videre.

Ingen kommentarer: