torsdag, april 28, 2011

Kender I det, når man kommer hjem som en død kat, og kan ingenting? Jeg har det sådan lige nu, og nyder at bare stene, bare en smule, foran computeren og vil senere se et pat afsnits af Desperate Housewives, men er sikker på at falde i søvn i det hele.

I hele denne uge har jeg været ´på´ hele tiden, været oppe kl. 6.30, og været til 3 dages hygiejnekursus, været på Døvanias kontor tre dage, tøsemiddag, vundet fodboldkamp med døvania-pigerne, arbejdet på Absalon.
Kurset er nu bestået, og jeg kan lette åndet. Tre dage på ´skolebænken´ har været hårdt, og jeg kan mærke, at hvis jeg skal til at studere igen, så kræver det en kæmpediscplin, og at jeg mentalt skal vænne mig til at sidde ned, glo på tolk dagen lang, tage noter og huske alle vigtige ordene. Pyh!

I morgen står det bare på afslapning, det meste af dagen i hvert fald. Jeg vil gerne være lidt ud, bare kigge lidt rundt, evt. shoppe lidt, nyde lidt tid med Mette, men så kalder Absalon i morgen aften.

Ingen kommentarer: