fredag, april 29, 2011

Kongeligt bryllup

Det er ellers meningen, at jeg ville være ude nu og nyde det fantastiske vejr, har et gavekort til !Solid, som jeg gerne vil bruge, men Mette er ikke til at rive med ude, da hun sidder og sukker over det engelske bryllup, som kører i TVét nu.
Jeg forstår det ikke. Jeg synes ikke at William ser godt ud i sin røde bryllupstøj, og Kate ser da almindelig ud, hvilket jo er dejligt, men det er jo ikke noget særligt. Jeg synes at mine venners bryllup i 2007 og 2010 var meget smukke, og mindeværdige, og det er brylluppet i det engelske ikke. Absolut ikke. Så er det sagt.

Jeg skal rive Mette ud lige om lidt, og så skal der fredagshygges!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Og arb kalder iaften:-)

Camilla

Unknown sagde ...

:) skønt at høre at de royale bryllupper ikke nødvendigvis overgår de 'almindelige' menneskers bryllup. Jeg så det godt nok, men jeg må være ærlig at indrømme det gjorde ikke det store indtryk på mig, jeg savnede en 'frederik'-tåre, men de har nok lært at være så utrolige kontrolledrede.