fredag, april 15, 2011

Weekenden i sigte

Nu har jeg det godt med mig selv. Jeg har lige været henne og træne med Mads på Nørrebro, og kan nu nyde en velfortjent fredag i byen. Jeg og Mette skal om lidt ude og hygge os, vi skal senere mødes med Malene, og så skal vi se hvad der så fører til.

I morgen skal jeg træne igen og tage til Brøndby om eftermiddagen for at se herrelandsholdet spille fodboldkamp mod Brøndby - serie3, en af landsholdets testkampe inden EM til sommer. Og hvis vejret er så godt, som det står i nyhederne, vil jeg fandme ud og cykle til/fra Brøndby, og være klar til at arbejde på Absalon. Vi har et sjovt tema i morgen, nemlig; Maske- fodboldfest. Lige nu er der tilmeldt 80, så det bliver nok at se til.
Søndag tidlig har vi Døvaniapigerne en fodboldkamp og vi VIL vinde, da vi tabte sidste gang.

3 kommentarer:

By Camilla Sørensen sagde ...

God træning imorgen ;-)

Anonym sagde ...

Hej, undskyld at jeg kommenterer et forkert sted, men er ikke sikker på du ser det jeg skrev det andet sted.Du skriver i din Blog at du følgen klovn serien med danske undertekster. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde disse undertekster, da de så vidt jeg ved ikke er med på købe dvd'erne. Hilsen Speck

Christina sagde ...

Hej Speck, der er ikke danske underteksterne på KLOVN dvd, desværre (undtagen sæson 3 eller 4), så jeg ser alle afsnits på TV.