mandag, april 25, 2011

ud i det blå....

Så har jeg afsluttet påsken med en laaaang cykletur sammen med Mejdal i dag, hvor vi nød det dejlige vejr. Vi tog kursen mod Helsingør, fra København ad Strandevejen og det er ca. 45 km pr. vej. Vi holdt en lille pause i Nivå Havn, for at spise frokost. Da vi endelig var i Helsingør, gik vi lidt rundt og købte is. Vi diskuterede om hvad vi skulle gøre efter vi havde spist is, og mulighederne var, at vi tog et tog hjem med cyklerne, eller vi kunne cykle tilbage til København igen.
Vi valgte naturligvis den sidste mulighed, og kom til København med ingen problemer, hjemvejen gik faktisk hurtigere. Da vi var i København igen, fejrede vi vores flotte gestus, ved at købe pizza med hjem og nød et par afsnits af Frasier.

Nu er vi helt færdige, især vores røv og ben! Godt jeg ikke skal cykle så meget i morgen... Men jeg frygter, hvordan min krop mon reagerer i morgen.

4 kommentarer:

Jeanette Weber sagde ...

Flot klaret, dejligt med cykeltur :-)

Unknown sagde ...

hvor hyggeligt - jeg kunne knap nok cykle 500 meter igår
;)

Anonym sagde ...

En respekt skal det lyde herfra til jer "cyklemygge".

/Doug

Anonym sagde ...

Sejt af jer.
Måske du følger i mine cykelspor :-)
/FAR