fredag, april 22, 2011

Herlig påske

Nyder faktisk at det er påske... nej, det er mere vejret jeg nyder, og at der ikke sker det vilde lige nu. Jeg og Mette har været ude og gå en dejlig tur i det fantastiske vejr. Vi skal om lidt videre til Ishøj, til noget påskefrokost. Jeg bliver der kun i et par timer, da jeg skal arbejde på Absalon i aften.
I morgen skal vi servere til en barnedåb, og derefter skal vi videre til Brøndby til en grille-fødselsdagsfest, og søndag venter der mig sidste dag på jobbet inden jeg skal bruge min restferie indtil den 2. maj. Hvor skønt bliver det, men holder nu ikke ferie, da jeg skal på hypeijnekursus tre dage samt så skal jeg være med til at forberede mig til Døvanias generalforsamling næste lørdag. Til generalforsamlingen vil jeg gerne trække mig, og hermed takke for tre fede år i Døvanias bestyrelse.

Mandag har jeg en aftale med en veninde, og vi satser på at det bliver et herligt vejr, så vi kan være udenfor, måske cykle langt eller hvad nu vi finder på.

God påske! Og for en gangs skyld, er jeg glad for at være hjemme i København. De sidste tre år har jeg tilbragt påsken i Belgien, og det var naturligvis sjovt men nu vil jeg også gerne være lidt hjemme, og nyder foråret i storbyen. Skal jo til Dublin i næste måned, så det er fint.

Ingen kommentarer: