søndag, august 15, 2010

10 ting, du ikke vidste om mig....

Tak til Klejs, som taggede mig i "10 ting, du ikke vidste om mig". Mon I har lært mig lidt mere at kende, efter I har læst listen?
Enjoy it!

Vidste I, at...

1. At jeg ikke går rundt og drømmer om at gifte mig, at få et stort hus, at få børn, at få dyr eller andet, som hører til. Men hvis det sker, så sker det da. Måske vil jeg have nogle af disse senere i livet.

2. At jeg som teenager nærmest var som Joakim Von And. Med alderen er jeg blevet bedre til at bruge penge, især på mig selv. Jeg har dog stadig svært ved at skulle bruge penge på noget unødvendigt eller kedelige ting, som en støvsuger! Og indrømmer gerne, at jeg synes, det er underligt at ikke have en fed opsparing mere.

3. At jeg aldrig har været god til at snakke om følelser. Men er blevet bedre til det med tiden.

4. At jeg engang havde en drøm at blive skuespiller. Godt jeg ikke blev det! Men hvis jeg blev det, tror jeg at jeg ville komme til at lave film, ikke teater eller tvserier.

5. At jeg som 14 årig kom kortvarigt på bordtennis landsholdet, og var med til en træningsweekend, men holdet var ikke holdbart nok, så det blev ikke til noget. Var dog med til en enkelt DM.
Jeg savner at spille bordtennis af og til, men det er ikke min store passion, som fodbolden er.

6. At jeg bliver kaldt for trold og troldpige af Mette

7. At en martsdag i 2000 var den værste dag i mit liv. Jeg kom til skade med min ryg, og det betød at jeg ikke dyrkede sport på højt plan i et par år efter ulykken. Alt dét har jeg lagt bag mig, for det er jo sket og det kan man ikke lave om på. Jeg har det godt, og er kun glad for at jeg kan dyrke sport igen, især fodbold. Godt nok spiller jeg ikke på samme niveau som før, men jeg er glad for at det ikke giver mig problemer, på nær konditionen, men det er en anden sag.

8. At jeg kom til at brænde mit sovedyr Delfin? men det skal vi lige ikke snakke om.

9. At jeg ville ønske at jeg kunne blive født i 1960érne, så jeg kunne opleve de vilde tider i 1970erne, med nyfundne frihed til kvinder, sex, hippietid, hash, etc. Og så springe tilbage til 2010 igen.

10. At jeg ville klippe alt mit hår af. Det skal man jo prøve, bare én gang. Men jeg tør ikke. Man er vel en kylling. Men jeg har overvejet at gøre det når jeg skal på en længere rejse på et senere tidspunkt.

Læste I noget spændende? Jeg kan godt blive ved, men det kan blive til en anden god gang. I stedet putter jeg ti billeder gennem tiderne, 1999 - 2010.




1. London, 1999.
2. Nybbe, 2000
3. Christina og Metto, til en fødselsdagsfest, 2004
4. Christina, Maiken og Cathrine, i Nellys 2005.



5. Guatemala, Tikal, 2006
6. I kina, Beijing, 2007
7. Niagra Falls, USA, 2008


8. I Rio, Brasilien, 2009
9. Landsholdet i Taiwan, 2009
10. Christina og Mette, 2010

6 kommentarer:

by NANA MARIE sagde ...

HAHAHA! Gad godt høre historien om den brændte delfin! :D

Unknown sagde ...

Det er sjovt at læse, for selvom man har kendt hinanden i flere år efterhånden, så er der nogle ting man glemmer ;)

Bianca sagde ...

Brændte du din delfin????!!! Du knuselsker den. Desværre må du fortælle historie en dag. Men fedt liste du kommer med.

christina sagde ...

Bianca, tro mig.. Jeg elskede virkelig den delfin, men det skete desværre alligevel, og du skal nok få historien :)

Torsten sagde ...

Jeg vil også høre Delfin-historien!

Camilla Ordell sagde ...

Me too :-)