søndag, august 15, 2010

Tømmermænd, uden at have den....?!

Jeg er dødtræt. Og det er udelukkende kun min egen fejl. Jeg har arbejdet alt for meget i denne uge, og som i ved, var jeg ude og servere til et bryllup i går. Brylluppet var virkelig godt, stemningen var i top og jeg var glad for at jeg kunne hjælpe til.

Men ja, det trak ud - og resultatet er, at jeg er død i dag. Og med kun 3½ timers søvn måtte jeg presse mig selv ud af sengen, i bad og komme afsted til arbejde. Og det fortrød jeg. Ja, det siger jeg gerne højt. Det skete en masse på arbejdet, som gjorde at jeg fik nok.
Men det at jeg er så træt, føles som om jeg har tømmermænd, uden at jeg har drukket. Sådan en dunkrende hovedpine, med for lidt søvn og pivende medlidende. Og oven i købet, så er min menstruation kommet. Det betyder at jeg vil have noget sødt, ja.

Ingen kommentarer: