torsdag, august 26, 2010

Jeg er ellevild... Barca kommer til Parken den 2. november og spille mod FuCK.

Jeg skal bestemt dernede og overvære kampen - sidst jeg gjorde det var i december 1998, hvor vi så Barca mod Brøndby, som var en kæmpestor oplevelse, især for en 16 årig pige, der var så vild med fodbold og endelig kunne se to af sine favriotter spille mod hinanden, og boede i Jylland. Men kom til København med et par venner for at se denne her dengang vigtige kamp.

Men nu vil jeg se Barca igen - med et helt nyt hold og andre spillere. Jeg holder IKKE med FCK, men det ville alligevel være vildt hvis de vinder over for Barca.
Nu skal jeg bare få fat i en billet til Parken, så bliver jeg lykkelig.

Nogen der vil med? Join gerne mig.

1 kommentar:

holy7mbk sagde ...

IKKE MIG! haha gider ikke se babselona. Hala madrid ;) Håber også at kunne se Real madrid i Amsterdam mod Ajax. Men det bliver nok svært at få en billet. Men man kan altid forsøge. :)