søndag, august 22, 2010

Det´ søndag.....

Søndage er bedst, når man ikke er på arbejde. Jeg har nemlig nydt denne her søndag, og sovet længe. Var i byen i nat, og skulle naturligvis sove ud, og da jeg vågnede, kunne jeg mærke at jeg havde drukket - mere end jeg havde planlagt. Men det var ikke så slemt. Jeg og Mette blev enige om at gøre hovedrengøring i lejligheden, for det er ikke blevet gjort længe og så vil vi gøre lejligheden til nye møbler, som kommer på tirsdag.
Vi var i ILVA i fredags for at kigge på sofabord og spisebordstole - da vi havde fået penge til vores housewarmningsfest, så det skulle vi naturligvis bruge. Vi fandt et lækkert og hvidt sofabord, samt tre sorte spisebordstole, men de kommer først tirsdage.

Da vi var færdige, var vi i the city ind i butikken, hvor der er KARTELL produkter og møbler. Vi havde tidligere faldt over en smart og lækker hjørne-tinges til lejligheden, og vi købte denne her.



Componibili

Er den bare ikke lækker?!
Vi glæder os til at få vores bestilte nye møbler hjem tirsdag, så vi kan nyde dem.

Ingen kommentarer: