tirsdag, august 31, 2010

Positive tanker....

Man skal jo tænke på nogle gode ting, som er sket i løbet af en dag i stedet for det negative. Med gode ting og oplevelser, kommer man bedst videre. Jeg har engang læst i en artikel, at man kan hjælpe sig selv, ved at skrive tre gode ting ned i sin kalender, som er sket hver dag. Og det er måske ikke så tosset. Jeg ønsker ikke at være negativ og kun oplever det ´dårlige´ ved mit arbejde eller andre ting.

Jeg ER ikke et morgenmenneske og kunne desværre ikke være et optimist menneske i morges da vækkeuret ringede. Jeg skulle på arbejde kl. 7 i to dage træk, og ja det er for meget, ifølge mig selv. Men jeg gennemførte det.

Men nu har jeg besluttet mig for at opremse nogle gode ting, som skete i dag.

Jeg havde fri kl. 15
Jeg fik kys af en dejlig pige
Jeg fik byttet nogle bøger til to nye bøger
Jeg mødte to dejlige veninder
Jeg så en sjov film
Jeg fik en shopping-aftale
Jeg KOM på arbejde, og det var ikke en dårlig dag.

3 kommentarer:

Mette O. sagde ...

Det er virkelig en god ting at gøre!! Det må jeg så prøve, når tingene ser sort ud for mig :-)
Tak for hyggen idag.

Knus knus

Bianca sagde ...

I like it!

Anonym sagde ...

Samt du gik gave fra din flodhest:-)