lørdag, august 14, 2010

Selv om det er lørdag, og jeg har sovet længe efter arbejde på Absalon, og med efterfølgende en bytur, er det ikke helt lørdag alligevel.
Vi skal nemlig på árbejde´ om lidt. Vi skal servere til en bryllupsfest, så det bliver arbejde, frem til natten. Det er okay, for jeg ved at brudeparret får en rigtig fed aften, og det vil jeg gerne være behjælpelig med.

Har dog været ude lidt, købt lidt sager til mine fremtidige rejse scrapbøger. Mangler at lave en lille en om Brasiliensturen i 2009 og en gammel tur til Washington D.C, helt tilbage i 2005. Så bliver jeg en hyggetrold, og nusser mig om mine egne rejseprojekter. Jeg er normalt ikke så kreativ.

Hav en dejlig lørdag- og weekend! Jeg skal nemlig på arbejde i morgen. Hvor fedt er det lige?!

3 kommentarer:

Klejs sagde ...

Håber også at brudeparret får en god fest.

Du er forresten blevet tagget af mig. Se i min blog.

Camilla Ordell sagde ...

Jeg er også gået i gang med scrap bog fra mine rejser. Har købt en masse lækre sager fra Panduro Hobby som også har mega udsalg for tiden. Hvor shopper du dine scrap ting - kunne jo være du kender andre gode steder? ;-)

christina sagde ...

Elisa: Parret havde en dejlig aften :) og ja, jeg så at jeg er blevet tagget og skal lave den der 10 things...

Camilla: Jeg købte mine sager i Panduro også og har kun brugt Bog og ide, når jeg køber scrapbøger så nogle smarte tips kommer ikke lige herfra :)