torsdag, august 26, 2010

Pics af nye møbler

Nu kan jeg lige så godt putte billeder af vores nykøbte møbler ind, mens jeg venter på en mand der skal komme og tjekke vandmåler her i lejligheden. De ville komme mellem kl.10 og 12. Jeg hader at de altid har et "mellem" tider at komme til, så vi skal blive ind og vente og vente til de kommer.
Nu er klokken 11.08, og jeg havde selvfølgelig håbet at manden ville komme kl. 10, så jeg kunne lave en masse andet inden arbejdet kalder kl. 13, men det tror jeg ikke.

Nåmen, nok om mit ævl, men billederne...!

vores nye hvide sofabord



vores nye sorte spisebordstole

Combilition, som I havde set i et tidligere indlæg, men vi vil udskrifte lampen til en mindre en


4 kommentarer:

Klejs sagde ...

Jeg vil bo i jeres lejlighed! Det er dejlig fri for legetøj, fedtfingermærker og kiksekrummer... :-)

Jeg er vild med Kartell, men hænger ikke sammen med vores træ-møbler overalt.

Hvad er det ved vinduet? En skammel?

Camilla Ordell sagde ...

Rigtig hyggelig I har indrettet. Synes lampen er fed. Sig til hvis den er til salg :-)

Maiken sagde ...

sikke nogle lækre farver - vi skal også flere farver i vores nye hus, dejlig frisk!

christina sagde ...

Tak tak :)

Klejs, er også meget glad for at bo her, og at her er fri for alle mindre og rodede ting.
Ved vinduet ligger der nemlig Mettes musikanlæg, ja et mærkelig sted.

Camilla, vi siger til når vi sælger den :)

Maiken, du skal klart have friske farver i jeres nye hus, det liver rigtig meget op.