fredag, august 13, 2010

Det blev til....

Tunesien.. Nu har vi bestilt en rejse til Tunesien, den 14. til 21. september, bare os to i en hel uge.

Billedet er fra vores hotel, med pool til.
I denne uge har jeg og Mette ledt efter rejser på nettet, søgt mest efter billige rejser og afbudsrejser. Og det var svært, især da jeg skulle komme med datoer til ferie til mit arbejde. Deadlinen var i går, så jeg bookede 9 dages ferie, med håb på at vi kunne finde en rejse på de pågældende datoer.
Vi snakkede om hvad for en type ferie, vi ville have, og endte med at det skulle være en REN afslapningsferie, med strand, pool, drinks, palmer, og alt det der, som hører til en charterferie. Det er så så længe siden, jeg har haft en charterferie, så det blev det til. Vi skal bare nyde hinanden, komme ud rundt omkring og nyde Tunesien, prøve kameler, og spise lækkert mad.
Nu glæder vi os bare meget til. Jeg har nemlig en bunke af bøger, som skal med og læses.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det må være fedt med alle de kommende steder du skal besøge :-) Tunesien er meget spændende sted at besøge. Jeg og AJ boede på Hammamet, er det samme sted som I skal være?

Anonym sagde ...

Et godt valg til jer to :) Nyd ferie. Det har I fortjent det.

God weekend.


/Doug

Anonym sagde ...

Camilla, Vi skal være i Djerba. Så det bliver bare spændende :)

Unknown sagde ...

Hvor skønt at komme afsted, jeg savner det ;)

Unknown sagde ...

Hvor skønt at komme afsted, jeg savner det ;)

Klejs sagde ...

Godt valg. Nyd det for alle os der er nødt ti lat blive hjemme.

God lørdag!