onsdag, august 04, 2010

webshop

Det er ikke så tosset endda! Jeg og Mette har ryddet meget op i alle vores ting gennem, for at få bedre plads i lejligheden.
Delvis også fordi vi havde så mange kasser i loftet, som var blevet pakket i en fart, dengang jeg flyttede fra Odense, Sydhavn og Amager. Tingene fulgte med, selv om jeg egentlig ikke havde brug for dem.

Men nu har jeg et fast sted at bo - og her agter jeg at blive i mange, mange år! derfor har jeg besluttet mig at gennemgå mine ting, og sælge de fleste varer over nettet. Lige nu er det kun på facebook, som jeg sælger gennem. Det er gået meget godt, mange er interesserede og mange af varerne er reserveret/købt.
Jeg ser lige tiden an, og hvis det ikke sker noget mere i løbet af de næste par uger, går jeg nok også over til det blå avis eller en anden salgssite.

Kom endelig forbi mit webshop på facebook - og gør et (eller flere) kup! :)

1 kommentar:

Rikke Seidelin sagde ...

Smart ide med at sælge tingene inde på FB - det må jeg også prøve at gøre en dag...