mandag, august 30, 2010

Garfield hader mandage, og det gør jeg også lidt

Jeg føler at jeg skal dø, eller min krop er ved at dø. Jeg startede weekenden med et voldsomt søvn-underskud, og kom hjem i går efter at være ude i det friske luft i flere timer. Det gjorde mig selvfølgelig mere træt, og jeg faldt i søvn på sofaen, ved 18-tiden. Vågnede igen kl.21.30, og var forvirret - men valgte at droppe aftensmaden (det duede ligesom ikke...) og gik i seng igen.

Jeg hadede mit arbejde i morges da vækkeuret ringede, men kom godt afsted og kom dagen igennem med 10 timers arbejde og fodboldtræning. Nu er mine ben mere end trætte, og piver efter hvile. Og der venter mig pitabrød til aftenmad, så det har da været en okay mandag, bortset fra at man ikke kan købe en enkelt CL - billet til Parken. Man skal købe alle tre hjemmebane billeter til FCK-kampene, suk. Jeg orker ikke at betale så meget, bare for at se Barca. Hvis man bare kan købe en enkelt billet, gør jeg det.

Man må da altid håbe at Barca kommer til Danmark igen en anden gang, eller at nogen vil give mig 1200 kr.

Ingen kommentarer: