tirsdag, august 17, 2010

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre...

I går fik jeg (vi) en mail fra landsholdets holdleder, med en række oplysninger om weekendsamlingen, som vi skal have den 27.-29. august, samt ugerne op til selve EM i november.
Jeg havde indtil nu, sagt at jeg vil komme til samlingen og se, hvordan min form er til futsal når jeg skal spille med resten fra landsholdet, men nu fik jeg lige den kedelige besked om, at samlingen vil koste os 600 kr. pr. person!! 600 kr. Det synes jeg, er er meget dyrt.
Lad os antage at jeg bliver udtaget, skal vi have endnu 4 samlinger, samt denne her. 5 samlinger, 600 kr. pr weekend = 3000 kr alene, bare på samlinger. Derudover, så mener man at turen til Schewiz koster omkring 5000 kr. I alt skal man punge 8000 kr ud, hvis man bliver udtaget til EM.

Hvis jeg skal være ærlig, så ved jeg ikke om jeg skal satse på det. Havde jeg haft bedre kondition eller bedre chancer for at blive udtaget, ville jeg måske have sagt ja. Men nu er jeg virkelig kommet i tvivl. Og jeg er vist også frustreret, for jeg elsker fodbold og havde glæder, glædet mig til at komme i gang med landsholdet.

Mon jeg skal springe fra, og prøve igen til januar med andre mål. Jeg vil stadig være en del af landsholdet, og jeg overvejer stadig selv at tage til Schweiz og heppe på det danske hold. Måske ender jeg med at kun bruge 3500 kr. på det hele, hvis jeg selv tager afsted til Schewiz som turist, ikke som spiller.
Jeg vil gerne på manege andre rejser, og har helt ikke økonomien til det, hvis jeg vælger at tage afsted som spiller.

Det er naturligvis træls, men det er ikke verdens undergang. Jeg har kun få dage til at beslutte mig for, og det er skidesvært, især fordi jeg ikke har talt med nogen fra holdet. Ville have været rart.

5 kommentarer:

holy7mbk sagde ...

Helt enig!!
Er i samme situation som dig lige nu.... I den sidste ende bliver det alt for dyrt... Det' bare surt. :(

by NANA MARIE sagde ...

I skal lige huske, at det er dyrere i denne omgang, da svenskerne kommer på besøg! (vi betaler jo lidt af deres transport)
Og så er 5000 kr faktisk ret billigt i forhold til hvordan Schweiz er, og vi arbejder på at det bliver billigere, 5000 kr er maksium prisen :)
Kom nu med, piger!

christina sagde ...

Nana, vidste jo ikke at vi også betaler for svenskernes transport. Ville måske være rart at vi vidste det. Vi fik ellers besked på, at vi dækker hinandens (os danske spillere) transport.

Men jeg regner med at jeg kommer med til samlingen, da jeg mangler mange informationer :) Men desværre kun lørdag til søndag.

by NANA MARIE sagde ...

Det er noget jeg har hørt, mht. svenskernes transport - er ikke sikker. Altså, normalt koster det jo omkring 300 kr. Men denne gang er det dyrere og svenskerne er sikkert grunden:)

Aha, bare du kommer :D - ellers så kan du heppe på os i Schweiz :D

Anonym sagde ...

Sikker et dilemma... Lytter gerne efter din mavefornemme og beslutter dig derefter.

/Doug