fredag, december 10, 2010

10. december

Dag 7: 4 sange, som beskriver dit liv lige nu


Jeg tillader mig at rette lidt om på denne udfordring. Jeg hører ikke musik, så jeg kan ikke komme frem med 4 sange, som beskriver mit liv. I stedet vil jeg gerne fortælle om 4 ting, som beskriver mit liv lige nu.


1. Arbejde. Jeg arbejder på fuldtid på Columbus, hvor jeg er pædagog. Derudover så arbejder jeg på ungdomsklubben Absalon, hvor det varierer meget hvor meget jeg arbejder der. Det kan virke som om jeg arbejder hele tiden, men det er fordi de to fylder en del. Meget, til tider, vil jeg selv synes.


2. Nul motivation . Jeg har ikke så megen motivation lige nu til så mange ting. Jeg vil fx. gerne dyrke mere sport / have træning, men har ikke motivation til at gøre det. Jeg har så, så mange gange haft diskussioner med mig selv om at NU skal det være. Men det kommer nok når tiden er inde, eller når motivationen er der. Derudover, så vil jeg også gerne prøve noget nyt, fx. det frivillige arbejde, men orker ligesom ikke at bruge så neget tid på det, da jeg i forvejen gerne vil afslutte noget af det, jeg er i gang med. Jeg føler ikke så megen motivation i det, jeg laver pt.
Jeg er dog glad for at jeg forsat cykler meget, også selv om det har sneet meget.


3. Familie/Venner. Jeg vil gerne være sammen med dem noget mere end det, jeg har kunnet tilbydt den seneste tid. Men jeg tror og håber at det bliver i 2011. Jeg vil gerne pleje dem, jeg kerer mig for.


4. Drømme. Jeg har nogle drømme, som jeg gerne vil realisere eller gøre til virkelighed. Nogle af drømmene kan man bare ikke gøre til virkelighed på en dag, men nogle af dem kan man gøre til. Mine drømme kræver en del overvejelser og proces. Jeg er ved at arrangere en længere rejse sammen med min kæreste, og det kræver en del forberedelser og PENGE!
Og der er også mange andre ting, jeg gerne vil gøre ved mine drømme, men de må vente, til jeg er mere klar eller har mere tid til dem. Jeg er også kun 28 -så det haster ligefrem ikke så meget lige nu. Men man skal også heller ikke ignorere dem. Man skal huske dem.

Er det noget af disse, I også oplever/kan genkende fra jer selv? Eller føler I noget andet. Lad mig høre.

3 kommentarer:

Emilie Mahler sagde ...

Jeg må simpelthen sige at jeg virkelig nyder din blog. Jeg har læst helt igennem af din blog idag i flere timer fra 2006 indtil 2010. Super blog!

Fortsæt med det ;) Glædelig jul.

christina sagde ...

Velkommen til Emilie :) Dejligt du synes om min blog, kom gerne igen. Jeg er også selv overrasket over at jeg har haft bloggen i 4½ år, så den er lidt ligesom mit barn, som skal passes :) Jeg har svært ved at forlade den, og beholder derfor denne her, selv om jeg kunne tænke mig at få en egen domæne.

Emilie Mahler sagde ...

Jeg synes ikke at der er nogen grund til at du forlader den ;) Det er go' ide! Jeg indrømmer at det er ligesom en rigtig bog for mig, som handler om alt, men det er anderledes, er at jeg læser det nemlig på nettet. Jeg glæder mig til at læse flere fremover

www.emilievm.blogspot.com