torsdag, december 16, 2010

16. december

Dag 9: To film, du virkelig elsker

1.
2.

Jeg synes at det er svært at sidde og tænke over hvilken to film, jeg ELSKER. For jeg kan da godt lide at se film, gør det gerne i biografen eller leje film. Film er meget varierende, og de kan være rigtig gode eller dårlige, morsomme eller kedelige.
Jeg mindes ikke at der er nogen film, jeg sådan bare ELSKER. Der er selvfølgelig film, som har rørt mig og som jeg ikke glemmer i flere år. Der er selvfølgelig film som jeg synes meget om, eller film der er skidesjove.

Der er dog en film, som jeg husker meget godt fra da jeg var omkring 11 - 13 år. Jeg så Pretty Woman første gang, og blev bare fanget. I dag gør jeg ikke. Men filmen er en god minde, og jeg kan huske at jeg kunne se filmen mange, mange gange fordi det gav mig sådan en dejlig og tryg følelse, af at kærligheden skal komme til alle. Selv jeg. Jeg synes at det var sååå fedt at blive reddet af en rig og flot mand som Richard Gere, og fik mange fede nye tøj. Og at han til slutningen af filmen kom og kysssede Julia Roberts. Jeg ønskede at jeg var hende.
Men det gør jeg ikke længere. Fordi jeg har set andre og nye film, som er bedre. Jeg ændrer hele tiden mening om film. Og det er ok. Jeg nyder at hele tiden blive overrasket.

Ingen kommentarer: