torsdag, december 30, 2010

2010 - Året der gik..

Endnu et år er gået, og vi er snart inde i 2011, hvor der vil vente os en masse nye oplevelser og udfordringer i møde.
Jeg har haft et godt år med forskellige mindre rejser, arbejdsmæssige ændringer og at jeg stadig er glad for livet som det er. det er dog ikke gået så godt med det sportsmæssige, men det ligger ikke højt på min priortitering lige nu eller har været i slutningen af 2010. Jeg elsker forsat fodbold, men det betyder ikke det vilde at jeg skal med til et mesterskab, og at træne mig helt vildt for at blive udtaget eller deltage med til mesterskabet. Jeg vil så hellere meget andet.
Jeg er 28 og trives rigtig godt, og tænker ikke over at jeg faktisk fylder 30 lige om hjørnet, men det er alligevel så fjernt for mig. På papiret er jeg 28, men jeg har ikke den følelse af at jeg er 28. Jeg er stadig ung.

2010 og de andre tidligere år skal ikke glemmes, bare fordi vi snart skal skydes os i et nyt år. Alle de sidste 28 år er gemt i min rygsæk og mine erinderinger. Alle og hver eneste oplevelser, beslutninger, holdninger, synsvinkler, diskussioner og fejl er / har været med til at gøre til at jeg er den, jeg er i dag og at mit liv kører som det er. Det vil jeg ikke lave om på. Men det er alligevel en naturlig ting for mig at skrive at jo ældre jeg er blevet, jo mere trives jeg med livet og mig selv. Da jeg var 20, syntes jeg nærmest at livet allerede var til besvær men det synes jeg ikke mere.

Lige lidt opremsering af mit 2010:

Livet i KBH, massevis af sne, fælles fødselsdagsfest med Mejdal med sushi, biografture, fester (private og byture), nyt og lækkert gulv til lejligheden, ny sofa og spisestole, beslutning om at tage orlov, smukke bryllupper, DDU, KBhs tegnsprogsforening og Døvanias generalforsamling, Talentshow, rejserne til Belgien, Stockholm, Tuneisen, New York, Bologna og Schweiz, nye og gamle bekendtskaber, DJM, stabil træning i foråret, dårlig træning i efteråret, housewarmningfest, renovering i lejlighedsforeningen, oprydning i loftet, salg af mange ting, landsholdet, 80ér fest, Absalon, arbejde på Columbus, alt frivilligt arbejde, Tidens tegn, og meget mere...

Hvad skal 2011 bringe mig?

At spare en masse penge op til Australien-turen. At forberede os til turen. At arbejde for at tjene nok til turen. Men det skal bestemt ikke kun handle om turen. Jeg vil også få noget af året, det skal bare være sammen med folk jeg holder af.
Til marts er det pt. planlagt en rejse til Thailand sammen med Mette, lillebror og mor for at fejre mor. Hun fylder 50 til sommer. Ellers mindre ture til Slovakiet på skiferie og overvære Winter Deaflympics, samt tøsetur til Dublin. Håber at det bliver gennemført.

Ingen kommentarer: