onsdag, december 29, 2010

altså, arbejde i julen må være forbudt

... Er lige kommet hjem og er helt færdig. Man skulle overveje at snakke med ledelsen om at juleferien skal vare fra 22. december til 3 eller 4. januar, så man kan komme helt over med juleræset, julemad, familien, udsalgshopping, forberedelser til nytår og meget mere. Og ikke noget med at selv tage ferie, hvis behovet er der. At det er sådan, at alle har ferie, punktum. (eller jeg får, ikke sikkert at alle har samme behov).

Kom hjem fra Jylland søndag aften, og startede på jobbet mandag kl. 7 og kan sige jer at det var et helvede. Men jeg holdt de sidste tre dage ud. Mandag efter jobbet var jeg i Glostrup til pigemiddag hvor der blev serveret lækre rumænsk mad. Tirsdag arbejde, biografen og så et smut ved Den Glade Gris men måtte tage hjem kl. 24 bare for at være en smule fornuftig. I dag på arbejde og var døden nær da jeg gik derfra kl. 16.15 og tog til Fields for at købe nogle ting, og drikkevarer til nytår. Nu ligger jeg på sofaen og ved ikke om jeg kan komme op igen.

Tror at jeg bare skal sove i morgen efter jobbet og sikre mig at have sovet nok inden nytårsfesten på fredag.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

jeg er dælme glad for at have tjent nok afspadsering så jeg kan holde fri her i julen ;)

Christina sagde ...

Maiken, det forstår jeg godt! Jeg har brugt dem op til Italien/Schweiz :)