onsdag, december 01, 2010

Christina præsenterer ...

The Julekalender 2010.

Jeg vil gerne have at der er lidt nyt på min blog, og kan lige så godt gøre det i december. Jeg vil prøve at mixe 24 (25) forskellige mixed indlægs, i form af interviews (hvis det lykkes mig), en udfordring med 10 spørgsmål, advents-speciale, m.m. Jeg er allerede tyvstartet lidt, og har lavet et indlæg om Fie da det var første advent i søndags.

Den der udfordring, som skal med i, er denne her:

Dag 1: 10 ting du ville/vil være når du bliver ældre
Dag 2: 9 ting du ikke kan leve uden
Dag 3: 8 steder du gerne vil se
Dag 4: 7 mennesker som inspirerer dig og hvorfor
Dag 5: 6 af dine yndlings bøger
Dag 6: 5 ting du kunne spise hver dag
Dag 7: 4 sange, som beskriver dit liv lige nu
Dag 8: 3 favorit tegnefilms figurer
Dag 9: 2 film du virkelig elsker
Dag 10: 1 sætning/citat, som beskriver dit liv lige nu

Og det kan umuligt slå Streetsigners og Signfriday med deres geniale julekalender med historien om StreetMax. De kommer med en lille historie hver dag med et tegn. Følg med!
http://www.streetsigners.dk/

Glædelig første december!

Ingen kommentarer: