onsdag, december 15, 2010

15. december

Julefrokost

Det står igen på julefrokost i dag. Det er nærmest blevet en must at være med til forskellige julefrokoster i løbet af november og december, og de fleste arbejdsfirmaer eller andre steder er begyndt at arrangere julefrokoster tidligt i november, for at alle kan være med. En julefrokost kan være rigtig god eller dårlig. Man kan komme til at begå nogle dumme ting, man kan komme hjem fra en julefrokost med sjove minder, man bliver skidefuld eller bruger mange penge, og så videre... Jeg har spurgt Christian og Søren, om hvordan de ser på julefrokost.


Hvad er en julefrokost for dig?

Christian: EN julefrokost er for mig en fedt måde at lære sine kollegaer på. det gør også at man kommer mere ind i julestemningen...

Hvor mange julefrokoster skal du være til i år? (og hvor mange har du været med til indtil videre...?)

Christian: Har endnu ikke været til en julefrokost pga problemer med at skaffe en barne pige.. men glæder mig til på lørdag, der skal jeg til julefrokost med gode venner.

Søren: Jeg har været til to julefrokoster og mangler to.

Din bedste julefrokost? og hvorfor?

Christian: Tjahh Jeg har haft mange gode og dårlige minder om julefrokoster. kan ikke lige svare præcist hvad for en er den bedste..

Søren: Min bedste julefrokost må være når jeg er sammen med mine nærmeste venner.

Din værste julefrokost? og hvorfor?

Søren: Min væreste julefrokost er når jeg skal rydde op dagen efter med kæmpebrandt

Hvordan synes du, en julefrokost skal være?

Christian: En rigtig go julefrkost består af go gammeldags mad med sild, snaps til! så skal der altid være en som er lidt for fuld!
 
Søren: En julefrokost er rigtig god når jeg er sammen med mine nærmeste vennner. Det ender altid skidegodt.



Christian og Søren synes at julefrokoster med vennerne altid er en hit. Det synes jeg også selv. Gør du også?

Ingen kommentarer: