fredag, december 17, 2010

17. december

Dag 10: En sætning/citat, der beskriver dit liv lige nu


"For at nå paradiset, så skal man gå igennem helvede"


Jeg valgte denne citat fordi det passer så godt til mit liv lige nu. Jeg gennemgår ikke et helvede i øjeblikket, men skal desværre arbejde meget for at opnå det, jeg ønsker.  For mig er megen arbejde lig med helvede, for jeg kan godt lide at have fri og nyder at lave forskellige ting, men må måske komme til at undvære nogle ting eller gå glip af nogle arrangementer.
 
Og så er jeg også færdig med denne her udfordring! Jeg synes ikke at det har været specielt sjovt at hoppe på udfordringen, men gennemførte det alligevel, nu hvor jeg alligevel var i gang. Hvis I har glemt, hvad udfordringen gik ud på, kan I læse det her

Ingen kommentarer: