mandag, december 06, 2010

6. december

dag 4: 7 personer der har inspireret dig og hvorfor.

1.Mine forældre
Mine forældre har inspireret mig på den måde, at de er nået langt i deres liv, selv om de ikke tog en uddannelse da de var unge. De arbejdede sig op, og gjorde alt for at jeg skulle have det godt og opfordrede mig til at få en uddannelse, fordi de selv kunne mærke at man kan nå længst med en uddannelse. De har naturligvis en del skyld i at jeg er den, jeg er i dag. 

2. Søren Winkel
Søren har inspireret mig meget i forbindelse med det frivillige arbejde. Da vi begge sad i Døvanias bestyrelse, blev der til mange gode diskussioner og inspirationer, og det førte til at vi begge sad i Ghana-udvalg under DDU. Jeg har lært meget af ham, og haft mange vilde diskussioner med ham og fået megen ros af ham. Han gav mig også lysten til at prøve mig selv af på forskellige måder/områder i det frivillige arbejde. Vi er samtidigt også meget rejselystne og udveksler også vores rejser til hinanden. Hans rejser kan også være meget inspirerende.


3. Min Kæreste Mette
Mette har allerede gennemgået meget i sit korte liv, og alligevel kan præsentere at være en meget optimist person med megen glæde og spreder altid mange gode og positive humør til mig eller andre personer. Hun er også den, der altid er klar til at hjælpe, såvel småting eller store ting. Hun inspirerer mig til at blive mere optimist, og at se bedre på de lysere tider/sider, og ikke tage mig af de småting.

4.
5.
6.
7.

Normalt ville jeg have skrevet 7 personer, men lige nu er jeg helt blank. Jeg er sikker på at jeg kommer i tanke om flere personer om et par timer, eller i nat når jeg sover eller om et par dage. Det kommer ofte frem, når man ikke har brug for det. Kender I ikke det?

Ingen kommentarer: