søndag, december 19, 2010

19. december

4. Adventsspeciale: Jul i Italien

Først skrev jeg om Fie, der skulle på en opdagelsesrejse i London, så Mette i dejlige København og senest var det om Sofie på Gallaudet. I dag har jeg valgt at det skulle være Mads, der i øjeblikket befinder sig i Italien på et studieophold siden august.
Jeg har været nede og besøgt ham i begyndelsen af november og set hvordan han studerer og bor til dagligt i Bologna, og derfor er det netop spændende at vide hvordan det er at være i Bologna i juletid. Fejrer italienere jul på samme måde som danskere? Hvad siger Mads om advent derover? I denne omgang bliver det ikke med en skriftlig besvarelse, men en video og med en lille videohilsen fra Mads. Jeg synes at det er rigtig fedt at Mads gerne vil sende en video, da det er mere levende, og så kommer Mads med nogle fede inputs mere med på videoen.

Det glæder mig at præsentere videoen af Mads her


Glædelig 4. advent - og så kommer der ikke flere adventsspeciale.

4 kommentarer:

Klejs sagde ...

Dejlig med en video...

Anonym sagde ...

Jeg tænker på om SignFriday må bringe det her youtube fra Mads på signfriday.dk? Naturligvis med en tilladelse fra Mads. Jeg synes at det er fedt at vide om hvordan man holder jul i Italien.

Håber at høre fra dig om hvad du siger til min forespørgelse.

/Doug

christina sagde ...

Elisa, ja synes også det er fedt med lidt nyt og at mads gad at lave en video :)

Doug, du må spørge Mads om du må bruge hans video, da det er ham du skal have tilladelse af

Anonym sagde ...

Hvordan kan jeg få fat i mads?