fredag, december 10, 2010

Fredagshygge

Det er ikke tit for tiden at vi gør et stort nummer ud af madlavningen, men det bestemte vi os for at det skulle være i dag. Det er ikke særlig sjovt i længden, at man spiser noget let mad hverdag.
Vi har samtidigt også en fast tradition at have en bagedag når det er december, men da jeg ikke er så vild med jule-småkager, er det blevet til amerikanske cookies.








Maden skal bestemt nydes i aften, og så skal vi se hvad der så sker. Der er pre-party henne i byen, inden den store Frontrunner-fest i morgen. Jeg har ikke den store lyst lige nu, så jeg regner med at blive hjemme og hygge mig med Mette. I morgen er der jo fest, så jeg glæder mig til at fyre den af med en masse mennesker, og at spise ude med nogle søde piger inden festen.

3 kommentarer:

KHS * sagde ...

Ej, hvor hyggeligt :) Hvad er det for noget fars i fad?

christina sagde ...

Kristina, det var græsk farsbrød, hvor jeg puttede fetaost, lidt havregryn og peberfrugt i oksekød.

KHS * sagde ...

Uhhu, det lyder lækkert. Hvor længe skal de have i ovnen?