torsdag, december 23, 2010

Tidlige julegaver

Så har jeg allerede fået to julegaver. Fra Mette. Vi holder ikke jul sammen i år, så vi valgte at holde en lillejuleaften i går aftes, med god mad og gavebytning.
Vi ville hellere se hinandens ansigtsreaktioner, når vi pakkede gaverne op, end at lade gaverne stå under juletræet i morgen aften og så ikke vide, om den anden bliver SÅ glad for gaverne.

                                                                                        Gaver fra Mette

Jeg blev rigtig glade for gaverne fra Mette. Fik de længe ønskede sko, og så denne bog. Jeg opdagede at bogen kan købes EFTER jeg havde givet mine ønskelister ud, så hun var så sød at selv købe den til mig. Elsk på hende!
Skoene kommer jeg IKKE til at bruge før sneen forsvinder, da jeg nægter at have sne på de flotte sko. Og bogen har jeg besluttet at medbringe i toget i eftermiddagen, når jeg sætter kurs mod Jylland. Jeg tror det bliver en LANG tur, så bogen skal underholde mig. Havde tænkt mig at bruge bærbaren i toget, men droppede tanken for der vil blive så mange mennesker.Måske ender jeg med at miste min pladsbillet, hvem ved. DSB har skrevet at de vælger at bruge færre tog i dag.

2 kommentarer:

Bianca sagde ...

fede sko!!!!!!!!!!! :D

christina sagde ...

yes yes og jeg GLÆDER mig til at have dem på!