mandag, december 20, 2010

20. december

Næste års jul

Kan I gætte hvad jeg og Mette skal om et år?

En udsigt, jeg godt gad opleve


Jeg har endelig fået svar fra arbejdet om min ansøgning til et orlov på to måneder. Jeg FIK LOV til at tage orlov, og det er bare så så skønt. Jeg er bare så glad.
Nu kan jeg og Mette komme videre med vores planlægning af drømmeturen til Down Under. Vi starter med planlægningen omkring januar, når alt med julen er ovre, men opsparingen til turen er allerede startet for alvor. Der skal nemlig spares og spares en masse penge.

Der vil komme flere opdateringer om vores forestående tur, og jeg vil så oprette en ny site på bloggen, som kun handler om turen til Australien. Brugte lidt tid i aftes på det, men det lykkedes mig ikke at få det lavet, så nu må jeg få det forsøgt igen. Men hvis der er nogen derude, som ved hvordan det kan gøres, må I meget gerne smide en kommentar med en simpel vejledning til hvordan man kan gøre det, så fpr I til gæld et års opdateringer om planlægningen af turen.

Og ja, det er planlagt at vi skal fejre jul og nytår dér. Det bliver helt bestemt fedt.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det bliver en fantastisk oplevelse for jer.
Glæder mig til at følge
planlægningen.

Knus mor

Camilla Ordell sagde ...

Det lyder dejligt for jer :-)

Jeg har ikke lige en idé om hvordan sitet skal være når man planlægger en rejse... men kender en site, hvor den kan bruges som rejsedagbog m. billeder osv.

Det brugte AJs søster, da hun var Au pair i USA.

Adressen er http://www.travelmarket.dk/travellog/

Knus Camilla

Unknown sagde ...

NNEj hvor fedt!!! det bliver da helt fantastisk!!